Wednesday, May 9, 2012

New Top

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ook al is het heel bewolkt, echt koud was het gister niet. Zelfs zonder blazer kon je deze outfit makkelijk aantrekken (okee, met blazer was het misschien een ietsiepietsie stukje beter). De top behoort ook tot één van mijn nieuwe aankopen uit Italië. Toen ik hem ging passen was ik ervan overtuigd dat het iets was om in te slapen (ik kocht het in een lingeriewinkel), maar volgens mijn moeder is het gewoon een top. Ik ben er nog steeds niet overuit wat het is, maar ik vind hem in ieder geval heel leuk staan als gewone top, dus draag ik hem ook gewoon lekker op mijn al veel te vaak gedragen coated jeans.

Yesterday was a very cloudy day, but the temperature was OK. Even without blazer, it wasn't really cold (OK, maybe a little bit too cold to wear it the whole day without blazer). The top you can add on the list of things I bought in Italy. When I was going to try it on, I thought it was something to sleep in (I bought it at a lingerie shop), but my mom immediatly said when she saw me that it was just a top to wear by day. I'm still not completely convinced of the fact that this is a normal top, but I like the top a lot - as a sleeping thing and a normal top - so I just wear it, and today I wore it with my way too much worn coated pants.

What I'm wearing:
Top - Intimissimi
Blazer - H&M
Pants - ZARA
Shoes - Guess
Necklace - Marc by Marc Jacobs

Love,
Roos

16 comments:

  1. Mooie top! Kleur is prachtig en ik houd altijd wel van die plooien :)

    ReplyDelete
  2. Super mooi truitje, ik zou hem ook dragen als top, niets mis mee!

    ReplyDelete
  3. Superleuk!


    http://chicadeahora.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit! Lief, stijlvol en toch een stoere touch door de broek:)

    ReplyDelete
  5. Ontzettend mooie top! Je schoentjes passen er perfect bij.
    Chique, elegant, classy! Me gusta.

    kronenburger.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. This is such an elegant and classic look and you look stunning :D and what a pretty background! Looks like a lovely place!

    ReplyDelete
  7. Hi! Love this elegant look ;)

    www.parfois.com

    ReplyDelete
  8. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Hele mooie top, gewoon zonde om erin te slapen :D

    www.creativityandchocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. wat heb jij een leuke style zeg!
    heb net je blog bekeken en je gelijk toegevoegd op bloglovin!

    ReplyDelete
  11. Like!

    XO,

    http://withloveminyi.blogspot.com

    ReplyDelete