Monday, April 23, 2012

Birthday Presents

Photobucket

Photobucket

Een jarige is niet compleet zonder cadeautjes, dus heb ik afgelopen vrijdag ook wat cadeautjes gekregen. Ik zeg wat, want het waren er niet heel veel, dat komt omdat één cadeautje een beetje duur uitpakte.

Als eerste de bikini, die is van de ZARA en ook één van de bikini's die ik daadwerkelijk paste. Bij de H&M had ik er al duizend gepast, zonder succes, bij de ZARA was het in één keer raak. 
Dan het springtouw, die heb ik van m'n zus gekregen, omdat ik er al zo lang eentje wilde. Waarom? Omdat ik het lichaam van Doutzen Kroes wil, en Doutzen doet ook aan touwtje springen...
Het derde cadeautje, de nagellak, heb ik van m'n broer gekregen. Dit heeft 'ie dus duidelijk niet zelf uitgekozen, maar dat kwam omdat ik het niet leuk vond wat hij me in eerste instantie wilde geven. De nagellak is van Essie en heeft de naam Navigate Her, ik snap alleen niet helemaal het verband met de kleur.
En als laatste de armband. En ja, deze armband vulde bijna mijn hele budget... Hij is namelijk van Marc by Marc Jacobs en ik had nog zo tegen m'n moeder gezegd: ik wil geen armband voor mijn verjaardag, ik heb al te veel armbanden. Maar toen we bij Puurr in Den Haag waren (cadeautjes kijken voor m'n zus) viel mijn oog meteen op deze armband, en ik moest hem per sé hebben... 

A Birtday girl isn't complete without presents, so I got some presents on my birthday, last Friday. It only were a few presents, because one of them was pretty expensive...

At first the bikini, I bought it at ZARA (yes, I buy my gifts myself, but my mom was with me), and it's the only bikini I really fitted. I tried thousands of bikinis at H&M, but none of them fitted, and at ZARA the first bikini I tried on was a winner.
Then the skipping-rope I got from my sister, because I wanted one for a while. Why? Because I want the body of Doutzen Kroes, and she uses one too... 
The third present, the nail polish, I got from my brother. He definitely hasn't bought it himself, but that doesn't matter, because I didn't like his original present. The nail polish is by Essie, and is called Navigate Her. I don't see the link to the colour, but maybe someone else does... 
And last, but definitely not least, my bracelet, the present which was pretty expensive. It's from Marc by Marc Jacobs and I told my mom before shopping I didn't need another bracelet, and what do I buy? A bracelet... But when I saw this one at Puurr in The Hague, I knew immediately I wanted this as my big birthday present!

Love, 
Roos

18 comments:

  1. Ooh lucky you! Het is vooral leuk dat het geschenken zijn waar je werkelijk wat aan hebt en die ook wel een tijdje zullen meegaan.

    ReplyDelete
  2. Jaaa die armband is prachtig!

    ReplyDelete
  3. Prachtige armband! Hele leuke cadeaus heb je gekregen!

    ReplyDelete
  4. Nog gefeliciteerd! Die armband is zoooo leuk!

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie cadeautjes heb je gekregen :)

    ReplyDelete
  6. Leuke cadeautjes heb je gekregen! Goed verwend :)

    ReplyDelete
  7. Aah die armband is echt prachtig!!

    ReplyDelete
  8. Nu lijkt het alsof ik slechte cadeautjes uitzoek :(

    ReplyDelete
  9. Is dat niet zo dan ;-)? (grapje he)

    ReplyDelete
    Replies
    1. En bedankt. Had 'r voor Sinterklaas een cadeautje gegeven waar ze tot nu toe 105 uur (!) gebruik van heeft gemaakt. Nu jij weer.

      Delete
    2. Wat wilde je haar eigenlijk geven dan? Daar ben ik nu wel heel nieuwsgierig naar ;)

      Nog even een heel andere vraag voor Roos: waarom kan ik niet alleen mijn naam invullen als ik een comment wil plaatsen en moet ik eigenlijk perse inloggen met accounts die ik geen van allen heb. En ik heb ook geen url, behalve mijn emailadres, maar dat zet ik hier niet openbaar neer. Ik denk dat t iets van google is, omdat blogspot van google is. Maar misschien is er ergens een optie om t aan te passen? Je bent natuurlijk net gestart, maar ik vind het zelf vervelend om nu anonymous aan te vinken. Dan lijkt het net alsof ik mijn naam hier niet neer wil zetten. Groetjes Fenna

      Delete
  10. Echt een supermooie armband! Ze hebben altijd zo'n mooie juwelen bij de Marc Jacobs store hier (Londen).

    ReplyDelete
  11. Wauw echt een leuke armband!

    ReplyDelete
  12. Prachtige armband en ook een hele mooie kleur bikini zeg!

    www.creativityandchocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Leuk. Wat ging je broer je dan eerst geven? ^^

    ReplyDelete
  14. Die armband en nagellak! Die moet ik hebben!

    ReplyDelete
  15. Mooie armband! En mooie kleur nagellak! Nog gefeliciteerd met je verjaardag :)

    XO,
    Minyi

    ReplyDelete